Discussion:
Hoe vang je een waterschildpad
(te oud om op te antwoorden)
Msasc
2004-08-23 18:50:49 UTC
Permalink
Hallo,


Gans e dag op de loer gelegen om een waterschildpad die uit het niets komt
te vangen
Geen sinecure.

Heb jij voor mij aub een TIP (S) ?

Waarvoor dank bij voorbaat

--
Met vriendelijke groeten .

Msasc
Alias Mercurius®
2004-08-23 19:28:52 UTC
Permalink
Post by Msasc
Hallo,
Gans e dag op de loer gelegen om een waterschildpad die uit het niets komt
te vangen
Je kan zout op zijn staart strooien.

Je kan zo'n beest toch gewoon pakken?
Pinokio
2004-08-23 19:34:37 UTC
Permalink
Post by Alias Mercurius®
Post by Msasc
Hallo,
Gans e dag op de loer gelegen om een waterschildpad die uit het niets komt
te vangen
Je kan zout op zijn staart strooien.
Je kan zo'n beest toch gewoon pakken?
Volgende x touwtje aan zijn pootje doen, kan je hem zo binnen hengelen :-))
--
Posted by news://news.nb.nu
KoiBoy
2004-08-23 21:22:46 UTC
Permalink
Met een hengel??
Oh nee, sorry zo vang je een koe

:-))
Post by Pinokio
Post by Alias Mercurius®
Post by Msasc
Hallo,
Gans e dag op de loer gelegen om een waterschildpad die uit het niets
komt
Post by Alias Mercurius®
Post by Msasc
te vangen
Je kan zout op zijn staart strooien.
Je kan zo'n beest toch gewoon pakken?
Volgende x touwtje aan zijn pootje doen, kan je hem zo binnen hengelen :-))
--
Posted by news://news.nb.nu
h***@gmail.com
2020-03-19 13:25:36 UTC
Permalink
hoi zorg dat een schilpad een platootje heeft
daar kun je het eten op leggen en ze kan fijn zonne
het vangen moed je tog erg snel zijn wand een schilpad kan haar kop draaien en als
ze je ziet duik ze weer zo in het water
dus schep net klaar liggen en als ze dan boven is zeer snel probeeren te vangen
har wijers te echt limburg

Msasc
2004-08-23 21:23:50 UTC
Permalink
Post by Alias Mercurius®
Post by Msasc
Hallo,
Gans e dag op de loer gelegen om een waterschildpad die uit het niets komt
te vangen
Je kan zout op zijn staart strooien.
Je kan zo'n beest toch gewoon pakken?
Mercurius , bedankt voor je antwoord.

Maar vanop 15 m reageert hij al op mijn schim
Echt niet te geloven
soms wacht hij tot het allerlaatste moment maar dan ben je al stijf van de
zenuwen
Nee ik moet echt wel een val opzetten of al men leven in de vijver gaat
eraan vertelt men me

Bedankt voor verdere raad

Marc
M.Lahaye
2004-08-23 22:03:58 UTC
Permalink
Post by Msasc
Post by Alias Mercurius®
Post by Msasc
Hallo,
Gans e dag op de loer gelegen om een waterschildpad die uit het niets
komt
Post by Alias Mercurius®
Post by Msasc
te vangen
Je kan zout op zijn staart strooien.
Je kan zo'n beest toch gewoon pakken?
Mercurius , bedankt voor je antwoord.
Maar vanop 15 m reageert hij al op mijn schim
Echt niet te geloven
soms wacht hij tot het allerlaatste moment maar dan ben je al stijf van de
zenuwen
Nee ik moet echt wel een val opzetten of al men leven in de vijver gaat
eraan vertelt men me
Bedankt voor verdere raad
Marc
Onzin, Een schildpad doet niets aan je levende wezens in het water.
Wel zal hij als hij niets te eten krijgt zich te goed doen aan je planten.
Je kunt hem gewoon visvoer geven en groente, mocht je er vanaf willen dan
zul je toch met een netje op de loer moeten gaan liggen.

Marc
--
Visit the new world, The world of pleasure
http://home.hccnet.nl/m.lahaye/index.html
bausie.
2004-08-24 07:17:46 UTC
Permalink
Post by M.Lahaye
Onzin, Een schildpad doet niets aan je levende wezens in het water.
Wel zal hij als hij niets te eten krijgt zich te goed doen aan je planten.
Je kunt hem gewoon visvoer geven en groente, mocht je er vanaf willen dan
zul je toch met een netje op de loer moeten gaan liggen.
Een waterschildpad is een vleeseter, dus doe eens een klein stukje rouw
vlees aan een vishaak, en laat dat in je vijver zakken op de plaats waar
je hem onder ziet duiken.
--
Groeten,
André
http://www.xs4all.nl/~bausie/
M.Lahaye
2004-08-24 08:00:32 UTC
Permalink
Post by bausie.
Post by M.Lahaye
Onzin, Een schildpad doet niets aan je levende wezens in het water.
Wel zal hij als hij niets te eten krijgt zich te goed doen aan je planten.
Je kunt hem gewoon visvoer geven en groente, mocht je er vanaf willen dan
zul je toch met een netje op de loer moeten gaan liggen.
Een waterschildpad is een vleeseter, dus doe eens een klein stukje rouw
vlees aan een vishaak, en laat dat in je vijver zakken op de plaats waar
je hem onder ziet duiken.
--
Groeten,
André
http://www.xs4all.nl/~bausie/
Andre, ook al wordt van vissen beweerd dat ze geen gevoel hebben in hun
mond, SCHILDPADDEN HEBBEN DAT WEL.

Marc
--
Visit the new world, The world of pleasure
http://home.hccnet.nl/m.lahaye/index.html
Msasc
2004-08-24 08:10:36 UTC
Permalink
Post by M.Lahaye
Post by bausie.
Post by M.Lahaye
Onzin, Een schildpad doet niets aan je levende wezens in het water.
Wel zal hij als hij niets te eten krijgt zich te goed doen aan je
planten.
Post by bausie.
Post by M.Lahaye
Je kunt hem gewoon visvoer geven en groente, mocht je er vanaf willen
dan
Post by bausie.
Post by M.Lahaye
zul je toch met een netje op de loer moeten gaan liggen.
Een waterschildpad is een vleeseter, dus doe eens een klein stukje rouw
vlees aan een vishaak, en laat dat in je vijver zakken op de plaats waar
je hem onder ziet duiken.
--
Groeten,
André
http://www.xs4all.nl/~bausie/
Andre, ook al wordt van vissen beweerd dat ze geen gevoel hebben in hun
mond, SCHILDPADDEN HEBBEN DAT WEL.
Marc
--
Visit the new world, The world of pleasure
http://home.hccnet.nl/m.lahaye/index.html
Ik heb dat allemaal overwogen en ondertussen men vissen gevoerd op een
andere plek zodat zij al niet konden vasthaken want ze mogen ook regenwormen
hoor
Met de schildpad heb ik reuze geluk gehad ik zou ni weten hoe ik die kop uit
die kast zou krijgen om dan de haak te verwijderen
Mijn angst om men vijverleven primeerde

En de schuld ligt bij de foutparkeerders die hem erin dumpte, nietwaar

Eind goed al goed.

Reuze dankl voor jullie inbreng

Msasc
Msasc
2004-08-24 08:07:45 UTC
Permalink
Post by bausie.
Post by M.Lahaye
Onzin, Een schildpad doet niets aan je levende wezens in het water.
Wel zal hij als hij niets te eten krijgt zich te goed doen aan je planten.
Je kunt hem gewoon visvoer geven en groente, mocht je er vanaf willen dan
zul je toch met een netje op de loer moeten gaan liggen.
Een waterschildpad is een vleeseter, dus doe eens een klein stukje rouw
vlees aan een vishaak, en laat dat in je vijver zakken op de plaats waar
je hem onder ziet duiken.
--
Groeten,
André
http://www.xs4all.nl/~bausie/
Gelukt Bausie ik wist de plek exact

Als je wil kan je kijken op
http://groups.msn.com/Inenrondmijnvijver/msascsnieuwehobbydevijver.msnw?Page
=9

Bedankt voor je interesse in men probleem en zen oplossing

Msasc
Msasc
2004-08-24 08:13:56 UTC
Permalink
Ik kon uw berichtantwoord niet plaatsen vandaar op deze wijze


This is the Postfix program at host astra.telenet-ops.be.

I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.

The Postfix program

<***@hccnet.nl>: host fallback10.hccnet.nl[62.251.0.46] said: 550
5.1.1
Post by M.Lahaye
Onzin, Een schildpad doet niets aan je levende wezens in het water.
Wel zal hij als hij niets te eten krijgt zich te goed doen aan je planten.
Je kunt hem gewoon visvoer geven en groente, mocht je er vanaf willen dan
zul je toch met een netje op de loer moeten gaan liggen.
Marc
--
Visit the new world, The world of pleasure
http://home.hccnet.nl/m.lahaye/index.html
En dat men beste is me gelukt welliswaar niet met het netje

Als je wil kan je kijken op
http://groups.msn.com/Inenrondmijnvijver/msascsnieuwehobbydevijver.msnw?Page
=9

Bedankt voor je interesse in men probleem en zen oplossing

Msasc

--
Met vriendelijke groeten .

Msasc
Loading...